دکتر سارع زرع پیما

متخصص زنان و زایمان در اهواز

خدماتی که یک متخصص زنان و زایمان انجام می دهد برای همه خانم ها در هر سنی قابل انجام است برای این که اولین تجربه بارداری تان مشخص میشود در مرحله یائسگی باشید در صورت وجود اختلال می توانید به متخصصین زنان و زایمان مراجعه کنید و خدماتی مثل کنترل تولد آندومتریوز اختلالات جنسی فیبروئید وضعیت ژنیکولوژی که عمومی درد های لگنی و سرطان ‌های زنان و زایمان خونریزی های شدید ناباروری بی اختیاری ادرار را کنترل مثانه اختلالات کف لگنی مسائل مرتبط با چرخه قاعدگی پولیپ‌ها کیست های تخمدان سندروم تخمدان پلی کیستیک یائسگی و پرومو تراپی بارداری و حاملگی با ریسک بالا بیماری های مقاربتی و فیبروئید رحم در مورد معاینه و معالجه قرار بگیرید.

متخصص زنان و زایمان ی که از پزشکانی که همه خانم‌ها حداقل یکبار در طول عمرشان به این متخصص مراجعه می کنند در این مطلب می خواهیم در رابطه با خدمات پزشکی متخصص زنان صحبت کنیم.

پزشک زنان از جمله های پزشک هایی می باشد که در جهت پیشگیری به ویژه غربالگری درمان بیماری ‌های زنان و تشخیص بیماری ها فعالیت می کند و به پزشکانی که در رشته تحصیل می کنند متخصص می گویند رشته پزشکی زنان و زایمان بر بیماری های پستان تولید مثل و بیماری های مرتبط با این رشته مراقبت های مادر و جنین در زمان بارداری و زایمان تمرکز دارند.

خانم ها برای بیماری های مرتبط با زنان نیازمند متخصص زنان هستند و که بتواند مشکلات شان را به راحتی با آن در میان می گذارند نسبت به بیماری هایی که دارند آگاه شوند عدم اطلاع از یکسری از بیماری ها به دلیل وجود شرم و حفظ عفت در گذشته از مراجعه به پزشک خودداری می شد.

به این ترتیب بیشتر بانوان جان خود را از دست می‌دادند متخصص زنان به بررسی درمان در حوزه مشکلات و بیماری های از قبیل بیماری هایی که قبلا گفتیم می پردازند و آن ها را درمان کنید بیماری ها تناسلی مرتبط با دستگاه تناسلی است که دارای چند شاخه است و بیماری‌ های مختلفی را در بر می‌گیرد هر جا یک پزشک متخصص در رابطه با زنان و شرایط مرتبط با آن آموزش‌های لازم را به مادر می دهد.

در زمان قاعدگی برای هر خانم مورد از درد های شدیدی به وجود می آید یا در این دوره اختلالاتی وجود داشته باشد که باعث آسیب رساندن به فرد میشود پزشک متخصص زنان به تشخیص دلیل این اختلال را درد های دردناک آن می‌پردازد آزمایش هایی که ترتیب می‌دهد که مشکل فرد برطرف شود از دیگر بیماری هایی که در حوزه کاری یک پزشک زنان باید انجام شود تشخیص و درمان سرطان هایی است که مرتبط با دهانه رحم و تخمدان است.

بیماری هایی که زنان با آن مواجه می شود؟

انسان در طول زندگی خود به بیماری های زیادی روبرو می‌شود و به درمان آن ها روی می آورند و برای بیماری هایی که نسبت به اطلاع دارند در طول زندگیشان رویکردهای یکسری بیماری‌های دیگر هم روبرو شود که بسیار خطرناک است در حالی که تشخیص داده نشود و یا به موقع درمان نشود می تواند خطرات جبران ناپذیری برای آنان داشته باشد.

بیماری هایی که خانم ها در زمان زندگی خود مشهود است و در دوران کودکی هم امکان دارد و در بدن آنها وجود داشته باشد ولی دیر متوجه آن شده باشند.

خونریزی های غیرطبیعی سرطان سینه تومور های مربوط به دوران بارداری سرطان دستگاه تناسلی اختلالات سیتولوژی حاملگی خارج از رحم آندومتریوز فیبروئید های رحمی و فیبروم های رحمی بیماری های التهاب رحم در دهانه لگن نقص در کف لگن درد لگنی دیزی از جمله مهمترین بیماری های حوزه زنان است که متخصص زنان می‌تواند آن را تشخیص دهند و به درمان ان پردازد.

پزشک فوق تخصص زنان و زایمان به چه کسی می گویند؟

فوق تخصص زنان و زایمان به کسی می گویند که دانش کسب کرده است و طی سال تحصیلی توانستند درمان انواع بیماری های زایمان و نازایی را داشته باشند.

پزشک فوق تخصص زنان زایمان در این گونه تعریف شده است که عدم توانایی ایجاد جنین بعد از یکسال را در میان زن و مرد مورد ورزشی قرار می‌دهد و برای بارداری آنها اقدام و تلاش می‌کند یکی از مسائل مهم که در زمان باروری و قبل از آن مهم است ه کارهایی حین بارداری و قبل از آن است که به واسطه یک فوق تخصص زنان و زایمان و تعاون کار و مورد بررسی قرار می گیرد.

بهترین متخصص زنان و زایمان در اهواز

دکتر ساره زرع پیما یکی از بهترین متخصصان زنان و زایمان در اهواز میباشد، که شما میتوانید به راحتی بر روی از طریق راه های ارتباطی دکتر با ایشان ارتباط بگیرید و پیش بهترین متخصص زنان و زایمان یعنی دکتر ساره رزع پیما بروید.